قالیشویی برف شادمهر

پشتیبانی شبانه روزی 09195726020 

رزروت رو آنلاین کن و پول کرایه رو مهمون ما باش

معیار انتخاب قالیشویی معتبر

معیار انتخاب قالیشویی معتبر

رزرو قالی

  • 22334455
  • 09123456789
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 5 MB, Max. files: 5.
      در صورت لازم عکس فرش یا مبل خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی همکاران ما قیمت و نوع خدمات را قبل از تماس و مراجعه ثبت و با شما هماهنگ نمایند .

    ویژگی های یک قالیشویی معتبر کدام است؟

    در انتخاب یک قالیشویی معتبر ، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید؛ اعتبار آن شرکت است. آیا این شرکت جواز دارد و اسم آن در اتحادیه قالیشویان ثبت شده است؟ آدرس دقیق، مکان مشخص و کارخانه دارد یا شست‌وشوی فرش‌ها را به صورت واسطه‌گری انجام می‌دهد؟

    با توجه به فرهنگ و قدمت ما ایرانی ها قالی بخش خیلی با ارزش و هنری در خانه و دکوراسیون منازل ما محسوب می شود و به همین خاطر با انتخاب درست یک قالیشویی یا شعبه قالیشویی که عضو رسمی اتحادیه باشه بسیار مهم است.

    برای انتخاب یک شرکت معتبر، اسم و مشخصات آن را جست‌وجو و سوابق، گستره فعالیت‌ها و خدماتشان را بررسی کنید و ببینید وب‌سایت فعال و پشتیبانی پاسخگو دارند یا خیر.

    قالیشویی برف شادمهر یکی از معتبرترین قالیشویی های تهران در این زمینه است ، که هم مجوز لازم را دارا است و هم کارخانه اختصاصی شستشو قالی را در کلانشهر تهران دارد.

    کارخانه هایی که از دستگاه های تمام اتوماتیک و بروز استفاده میکند خیلی بهتر از کارخانه های قدیمی شور هستند.

    بروز بودن دستگاه ها باعث می شود تا فرش و قالی شما کمتر آسیب دیده و بافت اصلی آن نیز حفظ شود و این یک ضمانت برای قالیشویی خوب است.

    برخی خدماتی که قالیشویی برف شادمهر ارائه میکند :

     

    رفو و ترمیم فرش های پوسیده

     

    خدمات شستشوی انواع فرش دستباف ، ماشینی ، خدمات رفو و ترمیم انواع فرش سوخته و پوسیده و حتی بید زده ، ترمیم انواع ریشه و ریشه بافی کامل ، چرم دوزی و پرداخت همه مدل فرش ، خدمات شستشوی مبل و … و با بهترین مواد شوینده .

    ما در اینجا به شما این تضمین را می دهیم که در هر زمانی که مایل بودید برای کارخانه مراجعه نمایید. بهتر است برای بازدید و بعلت بیماری منحوس کرونا با وسایل نقلیه شخصی و با هماهنگی لازم انجام دهید . زمان مراجعه حتما از ماسک استفاده نمایید.

    بکارگیری کادر مجرب و کارآزموده:

    برای انجام خدمات گوناگون شامل رفوگری، لکه گیری، شستشوی حرفه ای و  ترمیم ریشه انواع قالی جهت اطمینان از رضایت مندی مشتریان، از کادر متخصص استفاده می شود. هر یک از موارد انجام شده در این مراکز معتبر، نیازمند داشتن تخصص در شناخت فرش و نیز مواد شوینده مصرفی است که در شستشو و لکه گیری آن به کار گرفته می شوند.

    شعب ما :

    قالیشویی برف شادمهر مثل دیگر قالیشویی های معتبر تهران دارای یک دفتر مرکزی و شعبات گوناگون در سراسر کلان شهر تهران می باشد.

    رعایت قوانین صنفی در پوشش اتحادیه قالیشویی:

    هرگز فرش و ملزومات دیگر منزل خود را جهت شستشو یا انجام خدمات ترمیمی به مراکز نامعتبر و بی نام و نشان نسپارید! قرار داشتن در پوشش اتحادیه صنفی و نیز دارا بودن سابقه مثبت و شناخته شده در این زمینه کاری، به منزله برگ برنده ای برای مشتریان است تا با اطمینان خاطر بهترین خدمات را با قیمت مصوب از این مرکز دریافت کنند.

    در انتها :

    شرکت قالیشویی برف شادمهر، با شعار «حقوق و اخلاق حرفه‌ای، اعتبار کار ماست» و با داشتن  45 سال تجربه کاری، مجوز از اتحادیه و ثبت برند، آگاهی از دانش روز، پاسخگویی شبانه‌روزی و امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر تهران است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و ارتباط با کارشناسان آن، اطلاعات لازم و مورد نظر خود را به دست آورید.

    بهترین قالیشویی در سید خندان
    ادامه مطلب
     
     
     
     
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    جستجو

    اطلاعات جواز

    مجوز قالیشویی برف شادمهر
    گواهی ثبت برند قالیشویی برف شادمهر

    فهرست مطالب