قالیشویی برف شادمهر

پشتیبانی شبانه روزی 09195726020 

رزروت رو آنلاین کن و پول کرایه رو مهمون ما باش

انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

رزرو قالی

  • 22334455
  • 09123456789
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 5 MB, Max. files: 5.
      در صورت لازم عکس فرش یا مبل خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی همکاران ما قیمت و نوع خدمات را قبل از تماس و مراجعه ثبت و با شما هماهنگ نمایند .

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

    کم‌کم به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و این روزها از گذشته تا به الان برای ما خانواده‌های ایرانی یادآور سنت‌ها و رسم و رسوماتی است که برای استقبال از سال جدید، بهار و عید نوروز انجام می‌دهیم. یکی از این سنت‌ها خانه‌تکانی است که هم اصرار عجیبی بر انجام آن داریم و هم موقع انجام آن، گله‌مند و شاکی هستیم. انتظارمان این است که تمام خانه برق بزند و به همین خاطر معمولا خانه‌تکانی‌هایمان تا روزهای پایانی اسفند طول می‌کشد و  همراه با درد کمر، گردن و دست برای خانم‌ها است.

    خوشبختانه امروزه و در نسبت با گذشته، خیلی از خانم‌ها و خانواده‌ها متوجه شده‌اند که انجام همه کارها در توان آن‌ها نیست و باید کارها را مدیریت و واگذار کردن بعضی از آن‌ها به دیگران است؛ مثلا قالیشویی.

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

    شرایط زندگی امروزی، نداشتن زمان و توانایی جسمی کافی، کمبود آب، زندگی آپارتمان‌نشینی و… از محدودیت‌های هستند که اجازه شستن فرش و قالی‌ها را در منزل نمی‌دهند؛ پس بهترین کار برون‌سپاری آن به شرکت‌های قالیشویی است.

    اما می‌دانید یک شرکت قالیشویی خوب و معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

    نکات مهم در انتخاب قالیشویی ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    احتمالا هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم، چالش‌ شما برای انتخاب یک قالیشویی خوب که بتوانید با خیال راحت و با اطمینان از سطح کیفیت آن، فرش‌ها و قالی‌های خود را به آن‌ بسپارید، بیشتر می‌شود. از طرفی هم ممکن است ویروس کرونا که متاسفانه این روزها مجبور به همزیستی مسالمت‌آمیز با آن هستیم؛ دغدغه شما را دوچندان کرده باشد. این‌که فرش‌های شما چگونه شسته و ضدعفونی می‌شوند؟ پس از شست‌و‌شو چگونه بسته‌بندی و حمل می‌شود؟ و…

    ما به شما کمک خواهیم کرد تا برای انتخاب بهترین شرکت قالیشویی، هوشمندانه عمل کنید. شاید اصلا این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی باید فرش‌های خود را برای شست‌و‌شو به قالیشویی بدهید؟

    این موضوع کاملا به شما بستگی دارد. اگر شما به طور مرتب و هفته‌ای یک یا ۲ بار، فرش‌های خود را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید؛ احتمالا یک‌بار شستن فرش‌ها در سال کافی است. البته میزان رفت‌و‌آمد و تعداد مهمانی‌ها در منزل شما، محل قرارگیری فرش در خانه و به اصطلاح پاخور بودن آن، داشتن فرزند کوچک که شیطنت زیادی دارد و حتی میزان وسواس شما از عوامل تاثیرگذار در مقدار شستن فرش‌ها و سپردن آن‌ها به قالیشویی است.

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

    1-      اعتبار قالیشویی را بررسی کنید! ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    در انتخاب یک شرکت قالیشویی، اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید؛ اعتبار آن شرکت است. آیا این شرکت جواز دارد و اسم آن در اتحادیه قالیشویان ثبت شده است؟ آدرس دقیق، مکان مشخص و کارخانه دارد یا شست‌وشوی فرش‌ها را به صورت واسطه‌گری انجام می‌دهد؟

    برای انتخاب یک شرکت معتبر، اسم و مشخصات آن را جست‌وجو و سوابق، گستره فعالیت‌ها و خدماتشان را بررسی کنید و ببینید وب‌سایت فعال و پشتیبانی پاسخگو دارند یا خیر.

    داشتن این موارد همه باعث جلب اعتماد شما به عنوان مشتری و مخاطب خواهد شد.

    شرکت قالیشویی برف شادمهر، با شعار «حقوق و اخلاق حرفه‌ای، اعتبار کار ماست» و با داشتن  45 سال تجربه کاری، مجوز از اتحادیه و ثبت برند، آگاهی از دانش روز، پاسخگویی شبانه‌روزی و امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر تهران است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و ارتباط با کارشناسان آن، اطلاعات لازم و مورد نظر خود را به دست آورید.

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

     

    با امکان ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید با صرف زمان اندکی، خدمات مورد نیاز خودتان را رزرو کنید و نگران این نباشید که حتما نزدیک به محل زندگی شما باشد. چون معمولا کارخانه‌های قالیشویی در حومه شهر هستند و تنها دفتر پذیرش شرکت‌هاست که در داخل شهر قرار دارد.

    وقتی شما سفارش خود را ثبت کنید، پرسنل شرکت در شعبه‌های مختلف قالیشویی تجریش تهران، قالیشویی غرب تهران و قالیشویی شرق تهران آماده خدمت و اعزام به محل زندگی شما هستند.

     

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

     

    قالیشویی با دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

     

    2-      به هر شرکت قالیشویی اعتماد نکنید! ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    قالی جزو وسایل لوکس و با‌ارزش هر خانه‌ای است و این روزها هم که قیمت همه اجناس سر به فلک می‌کشد، نگهداری، مراقبت و شست‌و‌شوی اصولی فرش‌ها اهمیت زیادی دارد. به خصوص فرش‌های دستباف!

    طرح لچک فرش و ترنج در قالی چیست ؟
    ادامه مطلب

    در شست‌و‌شوی فرش‌های دستباف با توجه به جنس نخ، نوع چله‌کشی و… باید از روش‌های اصولی و مواد شوینده متفاوتی استفاده شود. به طور کلی اگر فرش به درستی و به صورت استاندارد شسته نشود، آسیب می‌بیند و از طرف دیگر شستن حرفه‌ای فرش‌ها، عمر فرش شما را بیشتر می‌کند.

    فرش‌ ماشینی، دستباف، قالیچه و حتی موکت‌ها هرکدام با توجه این‌که چه جنسی دارند و  چقدر کثیف هستند و میزان مدرن بودن تجهیزات یک شرکت قالیشویی، ممکن است با روش‌های مختلفی شسته ‌شوند. معمولا قالیشویی‌ها از سه روش استفاده می‌کنند:

    • روش سنتی: شستن فرش‌ها توسط نیروهای مجرب و آموزش‌دیده با استفاده از دست و تجهیزات دستی و خشک‌کردن آن روی دیوارهای کارخانه، همان‌طور که در گذشته مرسوم بود.
    • روش نیمه ‌اتوماتیک: شستن فرش‌ها با استفاده از تجهیزات اتوماتیک در حالی که نیروی انسانی هم در آن نقش دارد.
    • روش اتوماتیک: شستن فرش‌ها با استفاده از انواع دستگاه‌های قالیشویی و با نظارت نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده که سرعت بالایی دارد.

    نکته قابل توجه این است که در هر سه روش، فرایند شست‌و‌شوی فرش به طور کامل انجام می‌شود تا فرش و قالی شما به بهترین شکل تمیز و پاکیزه شود.

    غبارگیری: اولین گام در فرایند شست‌شوی فرش‌ها، غبارگیری است. مهم نیست فرش شما دستباف است یا ماشینی، فرش در طول زمان گرد و خاک زیادی را به خودش می‌گیرد و لازم است قبل از شستن، این گرد و خاک از بین برود. قالیشویی‌ها از دستگاه‌های مخصوص خاک‌گیر استفاده می‌کنند.

    شستشو با آب: در این مرحله فرش با استفاده از مواد شوینده که متناسب با جنس فرش و قالی انتخاب شده است، شسته می‌شود. استفاده از دستگا‌ه‌های مخصوص در این مرحله باعث می‌شود که آسیبی به فرش و قالی شما وارد نشود. بعد از شست‌و شو با مواد شوینده، آبکشی با فشار آب و در چند مرحله انجام می‌شود.

    آبگیری و خشک‌کردن فرش: برای آبگیری فرش در قالیشویی‌ها از دستگاه‌های استوانه‌ای‌شکل مخصوصی استفاده می‌شود. بعد از آن، نوبت خشک‌کردن فرش می‌رسد. هر چند که از قدیم گفته‌اند بهترین روش برای خشک کردن فرش‌ها استفاده از نور طبیعی خورشید است چون هم از پوسیدگی فرش و قالی جلوگیری می‌کند و هم فرش بوی نامطبوعی نمی‌گیرد؛ اما در قالیشویی‌ها برای خشک‌کردن فرش از گرم‌خانه استفاده می‌شود که هم فرش را کامل خشک می‌کند و هم بر کیفیت فرش‌ها تاثیر بدی نمی‌گذارد.

    هنگام انتخاب قالیشویی به مدرن یا سنتی بودن آن توجه کنید و از آن‌ها سوال کنید و بخواهید که روش‎های شست‌و‌شوی خود را برای شما توضیح دهند.

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

     

     

    قالیشویی با روش مدرن و تمام اتوماتیک ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

     

    3-      تخصص و تجربه قالیشویی را بررسی کنید! ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    نکته دیگر در اهمیت استفاده از روش سنتی یا مدرن، در این روزهای شلوغ پایان سال است. تحویل و ارسال به موقع فرش‌ها به صورت سالم و کاملا تمیز بسیار مهم است و یکی از مزیت‌های یک شرکت قالیشویی به حساب می‌آید. ممکن است قالیشویی انتخابی شما، به روش سنتی کار کند و از دستگاه‌های مکانیزه برای گرفتنِ آب فرش و خشک‌کردن آن استفاده نکند. در این صورت اگر شرایط آب و هوایی مساعد نباشد؛ احتمالا تحویل فرش شما به تاخیر می‌افتد و همین امر موجب نارضایتی شما می‌شود.

    همچنین، چون این روزها در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا هم هستیم؛ انتخاب قالیشویی مدرن از این جهت حائز اهمیت است که فرش‌ها درون دستگاه شسته می‌شوند، روی زمین و در معرض هوا قرار نمی‌گیرند و زمانی که درون دستگاه خشک می‌‌شوند؛ ویروس‌ها و میکروب‌های آن از بین می‌رود.

    متخصصان قالیشویی باید قبل از تحویل گرفتن فرش از شما، وضعیت سلامت فرش را بررسی کنند و به شما اطلاع دهند و در زمان ارسال و تحویل به شما هم، آن را کاملا سالم تحویل دهند. اگر فرش شما دارای آسیب‌دیدگی، پارگی یا غیره باشد؛ معمولا شرکت‌ها تیمی مجرب و حرفه‌ای در زمینه لکه‌بری، رفوگری، رفع سوختگی و… دارند و شما می‌توانید فرش خود را برای ترمیم به آن‌ها بسپارید.

    این موضوع همچنین می‌تواند نمایانگر قدمت و تجربه یک قالیشویی باشد. ارائه خدمت در زمینه رفو و ترمیم فرش و قالی، رنگ‌بری و موارد مشابه خصوصا برای فرش‌های دستباف و ارزشمند؛ توانایی، تخصص و تجربه بالای متخصص‌های آن شرکت را نشان می‌دهد.

    از بین بردن فرورفتگی فرش
    ادامه مطلب

    قالیشویی تجریش تهران یکی از به‌روزترین و مجهزترین قالیشویی‌های ایران است که با استفاده از دستگاه‌های مدرن، پرسنل متخصص و با تجربه و شست‌وشو و ترمیم و رفو انواع فرش، قالی و قالیچه در کم‌ترین زمان، پاسخگوی اعتماد شما مخاطبان و کاربران است. می‌توانید با خیالی آسوده، فرش‌های دستی و ماشینی خود را به آن بسپارید و در بهترین کیفیت تحویل بگیرید. مشاورین و کارشناسان این مجموعه، با سال‌ها تجربه و فعالیت، می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

     

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

     

    تنوع خدمات شرکت‌های قالیشویی؛ رفو و ترمیم فرش و قالی ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

     

    4-      هزینه و کیفیتِ حمل‌و‌نقل قالیشویی را در نظر بگیرید! ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    نکته مهم دیگر در انتخاب هوشمندانه قالیشویی، قیمت خدمات آن است. شما می‌توانید با اتحادیه تماس بگیرید و از قیمت‌ها مطلع شوید و در انتخاب شرکت مورد نظر با توجه به خدمات آن، آگاهانه برخورد کنید.

    کیفیت حمل‌و‌نقل قالیشویی هم اهمیت زیادی دارد، یک قالیشویی خوب، باید فرش‌ها را به اصطلاح خوب لول کند و همراه خود ببرد و به همان شکل و با بسته‌بندی مناسب هم تحویل دهد. توجه داشته باشید که تاکردن فرش، باعث شکستن آن می‌شود.

    علاوه بر این موارد، در این روزهای کرونایی توجه به کیفیت حمل‌و‌نقل فرش‌ها اهمیتی دوچندان دارد. فرش‌ها باید کاورشده تحویل داده شوند و پرسنل شرکت هم از ماسک استفاده کنند.

    همه ماشین‌ها و کارمندان قالیشویی غرب تهران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، آماده خدمت‌‌رسانی به موقع به شما عزیزان هستند.

    5-      مطمئن شوید قالیشویی خدمات متنوعی ارائه می‌دهد! ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    از دیگر نکات مهم انتخاب قالیشویی، تنوع خدمات آن شرکت است. ممکن است خدمت مورد نظر شما فقط شست‌و‌شوی فرش‌ها و قالی‌ها نباشد و نیاز به شست‌و‌شوی موکت، مبلمان و حتی خوش‌خواب خود در منزل داشته باشید. همان‌طور که گفتیم تنوع خدمات، حرفه‌ای بودن شرکت را نشان می‌دهد و علاوه بر این، برای خود شما هم بهتر است که برای همه این خدمات، با یک شرکت طرف حساب باشید.

    قالیشویی برف شادمهر با خدمات متنوعی مثل رفو و ترمیم فرش و قالی، لکه بری، شستشو قالی، مبل و موکت و خدمات حمل‌و‌نقل و قابلیت شست‌و‌شوی 700 تخته فرش در روز و داشتن شعبه‌های زیاد در سراسر شهر؛ مانند قالیشویی تجریش تهران، قالیشویی غرب تهران و قالیشویی شرق تهران که هر کدام مناطق خاصی از شهر را تحت پوشش خود دارند، تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

    زمانی که فرش‌ها را به پرسنل شرکت تحویل می‌دهید، رسید سربرگ ‌دار که نام، مشخصات و شماره مجوز شرکت در آن نوشته شده است؛ دریافت کنید. دقت کنید که همه کارهایی که باید روی فرش‌های شما انجام شود، هزینه دقیق و نحوه پرداخت آن و زمان تحویل سفارش و همچنین تضمین کیفیت سرویس‌ها در آن نوشته شده باشد و برچسب مشخصات فرش مثل متراژ، نوع خدمات انجام شده روی آن و… هم پشت فرش نصب شده باشد.

    مشتری‌مداری جزو خطوط قرمز قالیشویی شرق تهران مجموعه برف شادمهر است. این مجموعه علاوه بر این‌که پاسخگوی سوال‌ها و ابهامات شما در مراحل مختلف ثبت سفارش است، همیشه و بعد از تحویل سفارش هم، آماده شنیدن و دریافتِ بازخوردِ نظراتِ شما است تا بتواند قوی‌تر از همیشه در خدمت شما مشتریان گرامی باشد.

     

    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی

    خدمات قالیشویی در منزل ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

     

    کلام پایانی ( انتخاب هوشمندانه بهترین قالیشویی )

    همه شرکت‌هایی که زیر نظر اتحادیه هستند، فاکتورهای بهترین قالیشویی را دارند. قالیشویی برف شادمهر هم با تجربه چندین‌ساله در زمینه شست‌وشو فرش و انواع قالی ابریشم، گل ابریشم، دستباف و ماشینی و … با استفاده از به‌روزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و رضایت ۹۷٪ مشتریان، آماده ارائه بهترین کیفیت قالیشویی به شما مشتریان و مخاطبان عزیز است.

    این مجموعه با داشتن مجوزهای لازم، کارخانه مجهز و پیشرفته، استفاده از مواد درجه‌یک، تضمین کیفیت همه خدمات، سرویس‌دهی در همه مناطق شهر، کمترین زمان تحویل و قیمت مناسب، بهترین قالیشویی برای شماست.

    شما می‌توانید با مشاورین و بخش پشتیبانی مجموعه در تماس باشید و یا با مراجعه به وب‌سایت و ثبت آنلاین درخواست خود از تخفیف 15 درصدی اعلا‌شویی بهره‌مند شوید.

     
     
     
     
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    جستجو

    اطلاعات جواز

    مجوز قالیشویی برف شادمهر
    گواهی ثبت برند قالیشویی برف شادمهر

    فهرست مطالب