قالیشویی برف شادمهر

پشتیبانی شبانه روزی 09195726020 

رزروت رو آنلاین کن و پول کرایه رو مهمون ما باش

انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی

انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی

رزرو قالی

  • 22334455
  • 09123456789
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 5 MB, Max. files: 5.
      در صورت لازم عکس فرش یا مبل خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی همکاران ما قیمت و نوع خدمات را قبل از تماس و مراجعه ثبت و با شما هماهنگ نمایند .

    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی

    قالیشویی با مجموعه مجرب و با تعهد و همچنین دارای مجوز نیاز امروزه می باشد.

     

    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی

    شستشوی اصولی فرش در کارخانه برف شادمهر

     

    قالیشویی بی‌شک، بخشی ثابت از فرهنگ اصیل نظافت و بهداشت در کشور ما به‌شمار می‌آید. سنتی که با دیگر مراسم ایرانی نظیر جشن سال نو و خانه تکانی پیش از آن نیز گره خورده است. اما نیاز به پاکیزگی و شستشوی ملزومات زندگی از قبیل فرش و مبلمان، به زمان خاصی محدود نشده و در تمام طول سال، نیاز به بهره‌مندی از خدمات شستشو و ترمیم فرش و ملزومات منزل وجود دارد.

    در این مطلب ( انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی ) :

    • بر لزوم رعایت اصول بهداشتی در این کار به‌ویژه در شرایط فعلی تاکید می‌کنیم.
    • درباره شرایط یک مرکز معتبر برای این کار با شما گفتگو می‌کنیم.
    • شما را با بهترین مرکز شستشوی قالی در سراسر تهران و شعبات آن آشنا می‌کنیم.
    • درباره خدمات کارخانه برف شادمهر با شما صحبت می کنیم.

    با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید.

     

    چرا شستشوی فرش ضروری است؟ ( انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی )

    فرش و قالی، در منازل ما ایرانیان به‌عنوان بخشی ثابت از اثاثیه منزل و نیز قسمتی از دکوراسیون هنری همواره مطرح بوده است. حتی وجود مبلمان و تغییر شیوه زندگی به روش آپارتمان نشینی هم، چیزی از ارزش و موقعیت فرش در زندگی ایرانیان کم نکرده است.

    نشست و برخاست ما بر روی فرش در طول روز در کنار آلودگی غبار و وجود ذرات خاک و مونوکسید کربن موجود در هوا، بی‌شک پس از مدتی تاثیر خود را بر فرش و قالیچه‌های موجود در منازل برجای گذاشته و ظاهر و تمیزی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد..

    نیاز به شستشوی دوره‌ای فرش‌ها از همینجا ریشه می‌گیرد. رعایت اصول بهداشت در همه حال به‌ویژه در شرایط فعلی که همه‌گیری کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرد، لازم و ضروری است. بر این اساس، لازم است طی دوره‌ها زمانی و بسته به میزان نیاز، فرش و قالی و قالیچه‌های منزل را به قالیشویی بسپاریم. به این ترتیب، ضمن پاکیزه و نظیف کردن فرش‌ها، بابت رفع خطر ویروس و باکتری در آنها نیز آسوده خاطر خواهیم بود.

     

    ویژگی‌های یک قالیشویی معتبر کدام است؟ ( انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی )

    فرش در خانه هر ایرانی، از بخش‌های ارزشمند کاربردی و هنری بکار رفته در پوشش و دکوراسیون محسوب می‌شود. به همین دلیل هم، سپردن آن برای شستشو یا ترمیم، باید با دقت کافی انجام شده و به مراکز معتبر و تحت پوشش اتحادیه باشد. کارخانه قالی‌شویی برف شادمهر یکی از همین مراکز محسوب می‌شود.

    خدمات متنوع از شستشوی قالی، خدمات رفو و ترمیم ریشه انواع فرش و قالی و نیز شستشوی انواع مبلمان نیز در برنامه کاری برف شادمهر قرار دارد. این خدمات در شعبه‌های گوناگون این مرکز شامل قالیشویی شرق تهران، قالیشویی غرب تهران، قالیشویی پاسداران و دیگر شعب بهترین قالیشویی سراسر تهران قابل دسترسی است. مزیت‌های استفاده از سرویس‌های خدمات این مرکز شامل موارد زیر می‌باشد:

    استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات به روز در زمینه انجام خدمات:

    کاربرد وسایل مدرن در انجام خدمات در این زمینه، بر کیفیت کار افزوده و دوام و طول عمر فرش را تضمین می‌کند.

     

    بکارگیری کادر مجرب و کارآزموده: ( انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی )

    برای انجام خدمات گوناگون شامل رفوگری، لکه‌گیری، شستشوی حرفه‌ای و ترمیم ریشه انواع قالی جهت اطمینان از رضایت‌مندی مشتریان، از کادر متخصص استفاده می‌شود. هر یک از موارد انجام شده در این مراکز معتبر، نیازمند داشتن تخصص در شناخت فرش و نیز مواد شوینده مصرفی است که در شستشو و لکه‌گیری آن به‌کار گرفته می‌شوند.

    فرش دستباف مدرن چیست ؟
    ادامه مطلب

     

    رعایت قوانین صنفی در پوشش اتحادیه قالیشویی:

    هرگز فرش و ملزومات دیگر منزل خود را جهت شستشو یا انجام خدمات ترمیمی به مراکز نامعتبر و بی‌نام و نشان نسپارید! قرار داشتن در پوشش اتحادیه صنفی و نیز دارا بودن سابقه مثبت و شناخته شده در این زمینه کاری، به‌منزله برگ برنده‌ای برای مشتریان است تا با اطمینان خاطر بهترین خدمات را با قیمت مصوب از این مرکز دریافت کنند.

     

    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی

    رفوگری فرش

     

    سخن آخر ( انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی )

    در پایان این مطلب، بار دیگر توجه شما را به نقش مهم فرش و قالیچه در فرهنگ شرقی و خانواده ایرانی جلب می‌کنیم. نگهداری مناسب و شستشوی کامل و بهداشتی قالی، به‌عنوان یک فرهنگ و سنت ایرانی، امروزه با وسایل مدرن و توسط افراد کارآزموده انجام می‌گیرد.

    از نوع مواد مصرفی و سازگاری آنها با جنس فرش تا داشتن اطلاعات کافی در زمینه انجام تخصصی این کار و دیگر خدمات این مورد مانند رفوگری، لکه‌گیری و ترمیم، همه توسط کارخانه قالیشویی برف شادمهر به همشهریان عزیز رائه می‌گردد.

    شعب گوناگون این مرکز در سراسر تهران با یک تلفن آماده انجام خدمات فوق جهت همشهریان عزیز می‌باشند.

    هم‌چنین، برای برقراری ارتباط با این مجموعه و کسب اطلاعات لازم، علاوه بر تماس تلفنی می‌توانید با سایت ما به آدرس https://barfeshadmehr.com/ در ارتباط باشید.

     

    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی
    انتخاب هوشمندانه یک قالیشویی

     

    این مجموعه با داشتن مجوزهای لازم، کارخانه مجهز و پیشرفته، استفاده از مواد درجه‌یک، تضمین کیفیت همه خدمات، سرویس‌دهی در همه مناطق شهر، کمترین زمان تحویل و قیمت مناسب، بهترین قالیشویی برای شماست.

    شما می‌توانید با مشاورین و بخش پشتیبانی مجموعه در تماس باشید و یا با مراجعه به وب‌سایت و ثبت آنلاین درخواست خود از تخفیف 15 درصدی اعلا‌شویی بهره‌مند شوید.

    44405070 – 88043800 – 26201070 – 77175670

     

     

     
     
     
     
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    جستجو

    اطلاعات جواز

    مجوز قالیشویی برف شادمهر
    گواهی ثبت برند قالیشویی برف شادمهر

    فهرست مطالب