قالیشویی برف شادمهر

پشتیبانی شبانه روزی 09195726020 

رزروت رو آنلاین کن و پول کرایه رو مهمون ما باش

شماره قالیشویی در محله پاسداران 02122548744

شماره قالیشویی در محله پاسداران 02122548744

رزرو قالی

  • 22334455
  • 09123456789
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 5 MB, Max. files: 5.
      در صورت لازم عکس فرش یا مبل خود را ارسال نمایید تا بعد از بررسی همکاران ما قیمت و نوع خدمات را قبل از تماس و مراجعه ثبت و با شما هماهنگ نمایند .

    بهترین قالیشویی در پاسداران تهران 02122548744

    همه انسان ها به طور ذاتی به نظافت و تمیزی علاقه دارند و تمام تلاش خود را برای تمیز نگه داشتن منزل خود به کار می برند. یکی از کارهای مهمی که افراد برای نظافت محل زندگی خود انجام می دهند، شستشوی فرش ها و موکت ها می باشد.

    شستشوی فرش از موارد مهمی است که اگر به درستی انجام شود، علاوه براینکه باعث تمیزی و نظافت فرش ها می شود، طول عمر آن را هم افزایش خواهد داد. البته باید توجه داشته باشید که تمیز کردن آلودگی هایی مانند لکه های مختلف و مواد چسبناک که در تاروپود فرش رخنه کرده اند کار هرکسی نیست و باید به یک قالیشویی خوب سپرده شود.

     

    قالیشویی در پاسداران

     

    لزوم شستشوی فرش

    فرش ها به دلایل مختلفی مثل ریختن مواد رنگی، چرب یا چسبناک، وجود گرد و خاک ته کفش یا هر آلودگی دیگری کثیف شده و نیاز به شستشو پیدا می کنند. این آلودگی ها به تدریج در تاروپود فرش نفوذ کرده و باعث تغییر رنگ و تیرگی آن می شوند. به خصوص اگر چربی به فرش نفوذ کند، به تدریج آلودگی های دیگر را هم جذب کرده و باعث مات و بدرنگ شدن فرش می شود.

    ماندگاری این آلودگی ها داخل فرش به مرور آن را پوسیده کرده و از طول عمر آن می کاهد. بنابراین شما باید به صورت مرتب و در بازه های زمانی مشخص نسبت به شستشوی فرش های خود اقدام کنید.

    البته باید به این نکته توجه داشته باشید که روش شستشوی فرش باید با توجه به نوع آلودگی و نوع الیاف آن انتخاب شود تا به فرش شما آسیبی وارد نشود. توصیه ما به شما این است که اگر در محدوده پاسداران زندگی می کنید، شستشوی فرش های خود را به بهترین قالیشویی در خیابان پاسداران بسپارید که با بهترین روش ممکن آنها را تمیز کنند.

     

    چرا باید فرش های خود را به قالیشویی بسپاریم؟

    همانطور که متوجه شدید، شستشوی فرش کار راحتی نیست و انجام آن توسط خود شما به زحمت زیادی نیاز دارد. علاوه بر این، حتی اگر خودتان نسبت به این کار اقدام کنید احتمال پاک نشدن تمام لکه ها وجود خواهد داشت. به همین دلیل بهترین کار این است که این کار را به یک قالیشویی معتبر بسپارید. در قالیشویی، فرش ها با دستگاه های مدرن و پیشرفته شستشو داده می شوند و خشک شدن انها هم به صورت کاملا اصولی خواهد بود.

    شما می توانید به یک قالیشویی در محدوده پاسداران مراجعه کنید تا با استفاده از تجهیزات اتوماتیک و شوینده های مناسب فرش های شما را شستشو دهند. حتی اگر فرش هایتان مشکلی هم داشته باشند، ترمیم آنها به صورت درست و اصولی انجام خواهد شد.

     

    b11

     

    در قالیشویی ها چه خدماتی انجام می شود؟

    جالب است بدانید خدمات قالیشویی فقط به شستشوی فرش محدود نمی شود و موارد دیگری مانند لکه گیری و رفوگری را هم در بر خواهد گرفت. البته انواع خدماتی که در هر قالیشویی ارائه می شود متفاوت بوده و به امکانات و تخصص آنها بستگی دارد.

    در گذشته کارکنان قالیشویی شستشوی فرش ها را به صورت دستی انجام می دادند. اما امروزه این صنعت به صورت گسترده ای مورد توجه قرار گرفته و با پیشرفت های زیادی همراه بوده است. به همین دلیل رقابت بین فعالان این صنعت بیشتر شده و هر مجموعه سعی دارد با ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت مشتریان را جلب نماید.

    البته که شما باید قبل از سپردن فرش های خود به یک قالیشویی، به خوبی درخصوص اعتبار و سابقه ان مجموعه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که هیچگونه آسیبی به فرش های شما وارد نخواهد شد. همچنین شما می توانید از چند مرکز قالیشویی در پاسدارن تهران درخصوص خدمات آنها سوال کرده و در نهایت بهترین قالیشویی در منطقه پاسداران را انتخاب نمایید.

    در ادامه برخی از خدماتی که در قالیشویی های معتبر ارائه می شود را معرفی خواهیم کرد.

    1 – حمل و نقل فرش

    در گذشته حمل و نقل فرش به قالیشویی به عهده خود مشتری بود و همین موضوع تمایل افراد برای مراجعه به قالیشویی ها را کمتر می کرد. اما همانطور که گفتیم، امروزه قالیشویی ها سعی دارند با ارائه خدمات بهتر به رفاه حال مشتریان کمک کنند و در این مورد باهم رقابت تنگاتنگی دارند.

    به همین دلیل هم اکنون اکثر قالیشویی ها فرش را از مکان مشتری تحویل گرفته و بعد از شستشو، مجددا آن را درب منزل مشتریان تحویل می دهند. به این ترتیب دیگر دردسرهای لوله کردن فرش و حمل ان تا قالیشویی وجود نخواهد داشت. حتی برخی از قالیشویی ها خدمات پهن کردن و چیدمان فرش را هم انجام  دهند و هیچکدام از زحمات جابجایی فرش به عهده مشتری نخواهد بود.

    پس اگر در اطراف پاسداران سکونت دارید، می توانید با یک قالیشویی خوب در پاسداران تماس بگیرید.

    2 – ترمیم فرش

    برخی از فرش ها به دلیل استفاده مکرر یا نگهداری غیراصولی آسیب می بینند و قسمت هایی از الیاف آنها دچار پارگی می شود. یکی از مهم ترین خدماتی که قالیشویی های معتبر ارائه می دهند، ترمیم و رفوی فرش می باشد. حتی گاهی پیش می آید که یک فرش نیاز به شستشو نداشته باشد، اما مشتری برای ترمیم آن با قالیشویی تماس بگیرد. خدمات ترمیم فرش شامل موارد زیر است:

    رفوگری به مجموعه کارهایی گفته می شود که برای بازسازی قسمت هایی از فرش که آسیب دیده انجام می دهند. انجام این کار به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد و همه قالیشویی ها نمی توانند به خوبی از پس آن بربیایند. به همین دلیل بهتر است بهترین و معتبرترین مجموعه را برای ترمیم فرش خود انتخاب کنید.

    این کار هم کاملا تخصصی بوده و توسط تمام مراکز قالیشویی قابل انجام نیست. هر زمان که موادی مانند رنگ روی فرش شما ریخته شود و به راحتی نتوانید آن را تمیز کنید، می-توانید با یک قالیشویی در محله پاسداران که خدمات لکه گیری را به خوبی ارائه می دهد تماس بگیرید.

    این کار هم یکی از تخصصی ترین خدماتی است که برخی مراکز قالیشویی ارائه می-دهند. ریشه کشی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود؛ چرا که این کار به کمک درفش و سیخ پودکش انجام می گیرد و کوچکترین غفلت ممکن است به خراب شدن تمام فرش منجر شود.

    تاثیر فرش در منزل
    ادامه مطلب

    3 – شستشو در محل مشتری

    یکی از جدیدترین خدماتی که قالیشویی های مدرن ارائه می دهند این است که کارکنان خود را به منزل یا محل کار مشتری می فرستند تا بدون نیاز به حمل و نقل فرش آن را تمیز نمایند. با این کار هم در زمان صرفه جویی می شود و هم نیاز به پرداخت هزینه برای حمل و نقل فرش نخواهد بود.

    از همین رو به شما توصیه می کنیم اگر در محله پاسداران تهران سکونت دارید، یک قالیشویی سمت پاسداران پیدا کرده و از آنها بخواهید خدمات قالیشویی را در منزل خودتان انجام دهند.

     

    روش های شستشوی فرش در قالیشویی

    معمولا از سه روش زیر برای شستشوی فرش در قالیشویی ها استفاده می شود:

    شستشو به روش سنتی:

    این روش از گذشته تاکنون در قالیشویی ها رواج یافته و قدیمی ترین روش شستشوی فرش به شمار می رود. در این روش ابتدا باید فرش را به طور کامل غبار روبی کرد؛ سپس مواد شوینده مناسب روی فرش ریخته می شود و فرایند شستشوی فرش انجام خواهد شد. بعد از اینکه فرش ها به طور کامل شسته شوند، آنها را درون دستگاه خشک کن قرار می دهند تا با سرعت زیادی چرخیده و خشک شوند. با توجه به وجود دستگاه های مدرن و پیشرفته، این روش کاربرد زیادی در قالیشویی های معتبر ندارد.

     

    شستشو به روش نیمه اتوماتیک:

    تجهیزاتی که در این روش استفاده می شود از روش قبلی پیشرفته تر و مدرن تر است. به این صورت که پرسنل قالیشئیی به جای شستشو با دست، از یک دستگاه برای اینکار استفاده می-کنند. در این روش هم از دستگاه ها و تجهیزات مختلف استفاده می شود و هم از نیروی انسانی؛ به همین دلیل به روش نیمه اتوماتیک معروف است. برای خشک کردن فرش هم از همان روش سنتی استفاده می شود.

     

    شستشو به روش اتوماتیک:

    در این روش شستشوی فرش ها با دستگاه های متنوعی انجام می شود که این کار را به بهترین شکل ممکن و با سرعت بسیار بالایی انجام می دهند. همچنین امکان آسیب رسیدن به فرش در این روش به حداقل می رسد. دستگاه ها و تجهیزاتی که در این روش استفاده می شود به پیشرفته-ترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده اند و تمام مراحل شستشو به کمک این دستگاه ها و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی انجام خواهد شد.

    لازم به ذکر است تمام قالیشویی های معتبر برای شستشوی فرش از این روش استفاده می کنند.

     

    چگونه بهترین قالیشویی را انتخاب کنیم؟

    یکی از دغدغه ها و چالش هایی که افراد با آن روبرو هستند، انتخاب قالیشویی معتبر است. اگر شما قصد دارید یک قالیشویی حوالی پاسداران پیدا کنید که خدماتی با کیفیت مطلوب ارائه دهد، بهتر است از کسانی که قبلا تجربه این کار را داشته اند پرس و جو کنید.

    یک قالیشویی معتبر باید مجوزهای لازم از اتحادیه قالیشویان را کسب کرده باشد. فقط در این صورت است که می توان به یک قالیشویی اعتماد کرد. همچنین شما می توانید با نگاهی به سابقه و اعتبار یک مجموعه، به نحوه عملکرد و میزان رضایت مشتریان پی ببرید.

    شما می توانید چندین قالیشویی را مدنظر قرار داده و با مقایسه هرکدام از آنها و خدماتی که ارائه می-دهند، بهترین مجموعه را انتخاب نمایید.

    یک راه حل دیگر این است که با جستجو در اینترنت، ادرس و شماره تلفن یک قالیشویی خوب را پیدا کرده و از نظرات سایر کاربران اینترنت درخصوص آن قالیشویی استفاده کنید. همچنین ساکنان پاسداران می توانند به راحتی شماره قالیشویی در پاسداران را از طریق اینترنت پیدا کنند.

     

    هزینه خدمات قالیشویی

    قیمت قالیشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد و ممکن است در هر مرکز متفاوت باشد. متاسفانه برخی از افراد کیفیت را فدای قیمت می کنند و فرش های خود را به ارزانترین مرکز قالیشویی می سپارند. این کار در ظاهر نوعی صرفه جویی به شمار می رود، اما در حقیقت یک ریسک بزرگ است و احتمال دارد در آینده فرش را با آسیب های جبران ناپذیر روبرو کند. بنابراین بهتر است تا زمانی که از سابقه و عملکرد یک قالیشویی مطمئن نشده اید، فرش و موکت های خود را به ان نسپارید.

    قیمت قالیشویی با توجه به ماشینی یا دستباف بودن فرش و روشی که برای شستشوی آن به کار می  رود متفاوت خواهد بود. همچنین تعداد خدماتی که برای شستشو یا ترمیم فرش نیاز است به طور مستقیم روی هزینه تمام شده تاثیرگذار خواهد بود. اما به طور کلی، دو فاکتور زیر مهم ترین عوامل در تعیین هزینه شستشوی فرش به شمار می روند:

    1. اندازه و ابعاد فرش:

    بدیهی است که هرچقدر فرش بزرگ تر باشد، به مواد شوینده و انرژی و وقت بیشتری برای شستشوی آن نیاز خواهد بود. به همین دلیل ابعاد فرش مهم ترین عامل در قیمت گذاری شستشوی آن به شمار می رود. معمولا قالیچه ها قیمت کمتری نسبت به قالی دارند. لازم به ذکر است که قالیچه ابعادی کمتر از 6 متر مربع دارد. البته در صورتی که جنس یک قالیچه 3 متری از یک قالی 12 متری بهتر باشد یا برای شستشوی آن به خدماتی مانند لکه گیری نیاز باشد، قیمت نهایی آن از قالی بیشتر خواهد بود.

    1. جنس فرش:

    جنس و نوع فرش هم یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی شستشوی ان خواهد بود. در واقع هرچقدر که جنس یک فرش بهتر باشد، به دقت و مهارت بیشتری برای شستشو نیاز خواهد داشت. از طرفی دیگر، جنس برخی از فرش ها به گونه ای است که باید حتما با شوینده مناسب خودشان تمیز شوند. چرا که استفاده از شوینده نامناسب و بسیار قوی می تواند به فرش آسیب جدی وارد کند.

    تمیزکردن مبل پارچه ای در خانه
    ادامه مطلب

    همچنین نوع فرش و میزان فشردگی گره های آن هم روی هزینه شستشوی آن تاثیر دارد. زیرا هرچقدر گره های فرش بیشتر بوده و تراکم بالایی داشته باشد، شستشوی آن سخت تر خواهد شد. درواقع هرچقدر تاروپود فرش تراکم بیشتری داشته و فشرده تر باشد، در برابر شستشو و لکه زدایی مقاوم تر خواهد شد.

    لازم به ذکر است برخی از فرش های دستباف و ابریشمی از حساسیت بالایی برخوردارند و شستشو و خشک کردن انها باید در شرایط خاصی انجام شود. این فرش ها توانایی مقاومت در برابر کشش و تابیدن یا استفاده از شوینده های قوی را ندارند و کارکنان قالیشویی باید تمام مهارت و تمرکز خود را برای شستشوی آنها به کار ببرند. بدیهی است که هزینه شستشوی چنین فرش-هایی بسیار بیشتر از شستشوی یک فرش با دردسر و زحمت کمتر خواهد بود.

     

    معرفی قالیشویی برف شادمهر

    قالیشویی برف شادمهر خدمات قالیشویی را به صورت تخصصی و با بهترین مواد شوینده و برترین دستگاه های روز دنیا ارائه می دهد. به این ترتیب توانسته در زمینه شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی بهترین خدمت رسانی را در محدوده پاسداران برای مشتریان خود فراهم کند و باعث جلب رضایت صد درصدی آنها شده است.

    کارمندان این مرکز قالیشویی، به صورت کاملا تخصصی به نظافت و لکه گیری فرش های شما می پردازند و از تجربه کافی در این زمینه برخوردارند. به همین دلیل شما  می توانید با خیالی آسوده شستشوی فرش-های خود را به این مجموعه بسپارید.

    بنابراین اگر به دنبال بهترین قالیشویی پاسداران تهران یا حتی سایر مناطق این شهر می گردید، برف شادمهر بهترین انتخاب برای شماست.

     

    مزایای قالیشویی برف شادمهر

    قالیشویی برف شادمهر با کادر مجرب و متخصصی که دارد، انواع خدمات شستشوی فرش را ارائه می دهد. در این مرکز علاوه بر شستشوی انواع فرش، شستشوی مبل، پرده و سرویس خواب هم به بهترین شکل ممکن انجام می شود و دیگر نیازی نیست برای تمیز کردن هرکدام از این موارد به یک مرکز جداگانه مراجعه کنید.

    از مهم ترین مزایای این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    برخورداری از دستگاه های مدرن و اتوماتیک:

    در این مجموعه از بروزترین و مدرن ترین دستگاه ها برای شستشوی فرش های شما استفاده می شود. این دستگاه ها عملکردی فوق العاده دارند و هیچ آسیبی به فرش یا مبلمان شما وارد نخواهند کرد.

    استفاده از بهترین مواد شوینده:

    موادی که برای شستشوی فرش استفاده می شود کاملا مرغوب بوده و بدون وارد کردن هیچ آسیبی به تاروپود فرش، آن را به صورت عمیق و کامل پاکسازی خواهد کرد. همچنین برای هر فرش از شوینده مناسب با جنس آن استفاده می شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

    انجام تمام خدمات ترمیم فرش:

    در این قالیشویی تمام خدمات لکه گیری، چرم دوزی، رفوگری و… برای تعمیر فرش های شما انجام خواهد شد.

    ضمانت خدمات:

    در این مجموعه تمام خدمات با ضمانت معتبر عرضه می شوند تا مشتریان هیچ نگرانی بابت کیفیت کار یا سالم ماندن فرش های خود نداشته باشند.

    تحویل به موقع سفارشات:

    این مرکز توجه و احترام ویژه ای برای وقت مشتریان خود قاعل است و با وجود بالا بودن تعداد سفارش ها، تمام آنها را در موعد مقرر به مشتریان خود تحویل می دهد.

    حمل و نقل سریع و راحت:

    این قالیشویی از ماشین مخصوص برای حمل و نقل برخوردار است و زحمت جابجایی فرش و پرداخت هزینه اضافه را از سر شما باز خواهد کرد.

    قالیشویی برف شادمهر یکی از بهترین قالیشویی هایی است که شما می توانید در تمام تهران پیدا کنید. این قالیشویی بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهد و تاکنون موفق شده رضایت آنها را به طور کامل جلب نماید. به همین دلیل اگر می خواهید فرش های خود را به بهترین قالیشویی محدوده پاسداران بسپارید، ما به شما این مجموعه را پیشنهاد می دهیم.

     

    نتیجه گیری و جمع بندی

    شستشو و نظافت فرش ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به شکلی کاملا اصولی و مناسب انجام شود. به همین دلیل شما باید سعی کنید بهترین قالیشویی را انتخاب کرده و شستشوی فرش های خود را به یک قالیشویی معتبر بسپارید. فقط در این صورت است که می توانید از آسیب ندیدن فرش های خود در حین شستشو مطمئن باشید.

    قالیشویی برف شادمهر در منطقه پاسداران تهران و تمام مناطق دیگر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و شستشوی فرش هایتان را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. فقط کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه هماهنگی های لازم را انجام داده و برای تحویل گرفتن فرش به منزل شما بیایند. سپس در کوتاهترین زمان ممکن خدمات موردنیاز شما انجام خواهد شد.

     
     
     
     

    4 نظر

    • سلام لطفا قیمت فرش دستی و بفرمایید و اینکه امکانش هست فرش دستی قدیمی رفو بشه

      • با سلام
        قیمت فرش های دستی به نسبت جنس و رنگ و نوع شستشو متغیر است.همکاران بعداز بازدید فرش در مورد قیمت دقیق راهنمایی میکنند.
        جهت کاررفو لطفا در قسمت رزرو آنلاین عکس فرش را ارسال .در اولین فرصت توسط متخصصین راهنمایی میشوید.

    • خسته نباشید
      من یه فرش ابریشم قدیمی دارم متاسفانه خیس شده و رنگهاش بهم ریخته امکانش هست درست بشه.

      • با سلام و احترام
        لطفا در قسمت رزرو آنلاین سایت اقدام به سفارش شستشو نمایید و عکس فرش و منطقه ای که رنگ با مشکل مواجه شده است را بارگذاری نمایید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرند و بابت خدمات شما را راهنمایی نمایند .
        ارادتمند

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    جستجو

    اطلاعات جواز

    مجوز قالیشویی برف شادمهر
    گواهی ثبت برند قالیشویی برف شادمهر

    فهرست مطالب